Obserwatorzy

sobota, 28 marca 2015

8. Super dziewczyny wyszywają muffiny- SAL u Sylwii

Troszkę mnie było, ale porządki przedświąteczne wzięły górę a i kwiatki domagały się przesadzenia.
Wspominałam już o zabawie salowej u Iwy, która niestety już się zakończyła. Ale nic jeszcze nie pisałam o wspólnym wyszywaniu  muffinek. Po dłuższej przerwie niewyszywania niczego znalazłam na Facebooku grupę Super dziewczyny wyszywają muffiny, której założycielką jest Sylwia Murzynowska z bloga Ruda mama i jej pasje . Pomyślałam coś nowego- może sprostam wyzwaniu, a konkretny termin zmobilizuje do stawiania xxx. Każda z babeczek powiązana jest tematycznie z danym miesiącem. Moje będą miały formę kalendarza, który zawiśnie w moim budującym się M.

Pierwsza powstałą ekspresowo, bo już 3 stycznia zamieściłam zdjęcie na fb.Każda kolejna także zajmowała mi niewiele czasu.

A tak się prezentują wszystkie 3.

20150102_220747

20150111_115030

20150305_211256

Z niecierpliwością czekam na kolejny wzorek. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz