Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2019

214. Wędrująca książka u Kornelii- kociewska trylogia

Witajcie.

Jak już zdążyliście zauważyć na blogu jestem od przypadku do przypadku. I tak oto przypadkiem ostatnio ujrzałam, że u Kornelii wyruszyła w świat kolejna część kociewskiej trylogii ( o poprzednich pisałam TU i TU). Bardzo chciałam ją przeczytać, ponieważ poprzednie części przypadły do mojego gustu czytelniczego, uśmiechnęłam się ładnie i udało się. Książka z miłymi niespodziankami dotarła do mnie przeszło tydzień temu.




Dziękuję Ci kochana za tyle wspaniałości.

Myślałam tylko, że czytanie będzie mi szło jakoś sprawniej. No, ale... Moje dziecię chyba postanowiło mi utrudniać tę formę relaksu. Co przysiądę się wieczorem do lektury to ona się budzi. A w ostatnich dniach mamy w domu szpital i wszystkich choróbsko położyło.
Ponadto od 1 lutego rozpoczęłam nową pracę i po 8 godzinach wracam tak wypompowana, że resztkami sił ogarniam sprawy bieżące i na nic innego nie starcza już czasu. Postawiłam sobie bardzo wysoko poprzeczkę i tego mam teraz skutki, Ale chyba tak to jest, gdy kobieta po tak długiej przerwie wraca do pracy i daje z siebie 200%. A gdy zmienia całkowicie branżę to już w ogóle. Mam tylko nadzieję, że z czasem sytuacja się unormuje i będę miała więcej wolnych chwil dla siebie. Trzymajcie kciuki.






Już dłużej Was nie zanudzam. Zmykam. Może uda mi się dzisiaj zaliczyć kilka stron lektury.
Trzymajcie się cieplutko. Pa pa pa .

5 komentarzy:

  1. Oj kochana tak to jest, ja też nie mogłam się pozbierać jak wróciłam do pracy, ale teraz już powoli wracam do normy, tylko jakoś jeszcze nie umiem się zmobilizować do pisania postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowej pracy! A kiedys nam będzie brakowało dzieciaczków w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) ->http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/na-lubelskich-polach.html

    OdpowiedzUsuń