Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2016

117. Hafciarski kalendarz od Igiełki- SAL u Kasi odsłona 6

Witam Was bardzo serdecznie.

Piękna pogoda wokół zabiera czas na krzyżyki, ale jakoś udało mi się ukończyć kolejny hafcik w hafciarskim kalendarzu od Moniki- Igiełki. Zdaje mi się, że niedawno publikowałam majowy igielnik, a tu już na kanwę wskoczyły czerwcowe nożyczki- kolejny niezbędny atrybut hafciarki. :)

Moja czerwcowa kartka w kalendarzu prezentuje się tak:



I całe półrocze:



A na koniec pragnę Wam pokazać jaki cudowny bukiet cieszy moje oczy od kilku dni.



Takie piękne maczki i chabry rosną po drugiej stronie ulicy przy której mieszkam. Mam nadzieję, że nie powstanie tam kolejne osiedle i jak najdłużej będę mogła cieszyć się łanami tych kwiatów. :)

Pa pa pa...

12 komentarzy:

  1. Piękny bukiet. Zaraz przypominają mi się wakacje u dziadków na wsi. I te pola pełne maków, chabrów i kaczeńców...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas tak szybko leci i połowa kalendarza już za Tobą.Prezentuje się wspaniale! Bukiecik cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kalendarz, piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny piękny hafcik Aniu, aż trudno uwieżyć że to już czerwiec, ale niestty wszystko na to wskazuje... Zazdriszcze bukietu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały hafcik do kalendarza Aniu. Bukiet masz cudowny, kocham polne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowo i niebanalnie , jestem oczarowana , Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. W dobrym guście i bardzo elegancko ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się zapowiada :) jestem ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, leci ten czas nieubłaganie ...

    Piękny bukiet i trzymam kciuki żebyś jak najdłużej miała takie kwiatuszki tym bardziej, że w tych czasach budowle rozrastają się w tempie ekspresowym ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam polne kwiaty, szkoda, że są takie kruche...

    OdpowiedzUsuń