Obserwatorzy

wtorek, 20 czerwca 2017

199. Wędrująca książka w Krzyżykowych Perypetiach- kolejność czytania

Witajcie.

Dzisiaj na szybciutko pragnę ogłosić kto do kogo wysyła książkę "Nadzieje i marzenia" Magdaleny Kordel.

Jako, że zgłosiły się tylko 4 osoby do wspólnego czytania nie będę robiła żadnego losowania i zachowamy kolejność tak jak przy zapisach. Ja wysyłam do Doroty, Dorota do Agaty, Agata do Hafty J&P, Hafty J&P do Eluni, a Elunia odsyła do mnie.

Ode mnie książka poleci w poniedziałek. Chyba, że jakimś cudem będę w okolicach poczty jeszcze w tym tygodniu. Każdą z uczestniczek proszę o informację jak tylko książka do niej dotrze i wtedy wyślę adres kolejnej czytelniczki. Mam nadzieję, że w miarę jasno to wszystko przedstawiłam. :) Ostatnio ciężko mi się na czymś dłużej skupić i miewam dziwne zaniki pamięci. Co te dzieci z nami robią. :) W razie jakiś niejasności piszcie śmiało.


Już nie przedłużam. Do kolejnego. Pa pa pa.

3 komentarze:

  1. Super, Wszystko jasne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu z dziećmi to tak jest a tym bardziej z maleństwami. Mam to samo haha. U mnie malutka nie jest śpiochem niestety i ciężko cokolwiek większego przy niej zrobić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń