Obserwatorzy

piątek, 4 sierpnia 2017

201. Narobiło mi się troszkę zaległości

Witajcie.

Poprzez moją ostatnią niemoc narobiło mi się troszkę zaległości. Dzisiaj postaram się je wszystkie nadrobić. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomnę. :)


Zacznę od nagrody w candy, które zorganizowała AsiaB z bloga Moje hafciki i cała reszta...
Przesyłka dotarła do mnie na początku czerwca, ale niestety dopiero dzisiaj udało mi się pokazać jej zawartość.




Asiu z tego miejsca przepraszam Cię za zwłokę. Wiem, że nie ładnie postąpiłam, ale mam nadzieję, że mi to wybaczysz. :)


Gdy byłam jeszcze bardziej aktywna na blogu udało mi się wygrać rozdanie zorganizowane na blogu Włosy muszą być długie. A nagrodą był poradnik Matyldy Kozakiewicz "Złe matki są  najlepsze. Poradnik szczęśliwej mamy." Jako przyszła mama postanowiłam wziąć w nim udział i udało się. W wielu kwestiach zgadzam się z autorką w 100% choć mam świadomość, że jak maleństwo pojawi się na świecie to przepadnę. :) Poradnik pochłonęłam w dwa wieczory.




Następnie przywędrowała do mnie książka od Justyny z bloga Zwariowany Światt Krzyżyków.
Wraz z "Biurem przesyłek niedoręczonych" otrzymałam rewelacyjny magneso- otwieracz oraz umilacze czytania. :)



Ja z kolei wysyłałam do Asi z bloga Haftowane historie Jasiowej mamy. Do książki dołączyłam słodkości, herbatki i taką oto zawieszkę.







I na koniec będzie jeszcze kilka książek, które oprócz powyższych pochłaniałam podczas mojej nieobecności.






Na dzisiaj to byłoby już wszystko. Po raz kolejny mam nauczkę, aby wszystko na bieżąco uzupełniać, bo z perspektywy czasu ciężko jest sobie wszystko przypomnieć co było po kolei. Może teraz będzie już tylko lepiej. :) Już Was nie zanudzam i zachęcam do lektury powyższych pozycji.

Do kolejnego poczytania. Pa pa pa.

12 komentarzy:

  1. Aniu cieszę się że do nas wróciłaś. Nagrody świetne dostałaś, a książka mam nadzieję że ci się podobała :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że działo się sporo u Ciebie. Prezencik super dostałaś, a ogrom książek które przeczytałaś robi wrażenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty i ciekawe tytuły, nieznane dla mnie. Poszukam w miejscowej bibliotece
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać w wolnym czasie nie próżnowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty dostałaś:) piękne prezenty też wysłałaś z książką:)Niezłą ilość książek przeczytałaś:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anulka twoja zawieszka jest śliczna. Co prawda najgorzej jak są zaległości i trzeba sobie przypomnieć co i jak było ale dałaś rade a myślę że dziewczyny mają wielkie serca i za złe nie mają małe opóźnienie tym bardziej ze masz prawo być teraz zakręcona i przemęczona hihi. Piękna ilość książek. Jeśli masz ochotę to polecam ci książkę A. Olejnik Nieobecna mnie wciągnęła tak bardzo ze przeczytałam w ciągu dwóch dni między jednym a drugim karmieniem oraz książkę Czas pokaże( nie pamietam autora) i serię książek "Klejnot" "Biała róża" "Czarny klucz"
    Buzka:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech rozpisałam się ale jeszcze jedna seria jaka mogę polecić a nóż może ci się spodoba. Ewa Cielesz " córka cieni tez seria trzech książek. Ja lecę poczytać o twoich może coś jutro wypożycze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję prezentów i fajnej wymianki książkowej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty, gratuluję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paczuszki, zazdroszczę ci tylu przeczytanych książek, ja mam z tym ostatnio dość krucho
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń