Obserwatorzy

środa, 15 lipca 2020

217. W ramach podziękowania...

Witajcie kochani.

Ledwo się obejrzałam, a już połowa lipca nas zastała. Ostatnimi czasy taki ze mnie nieogarnięty człowiek i otaczająca rzeczywistość potrafi mnie zaskoczyć.

Tak również było i na początku lipca. Uświadomiłam sobie, że moja córka od września idzie do przedszkola i wypadałoby ciociom podziękować i pozostawić po sobie jakiś ślad. Nie tylko wspomnienia. :) I zaczęło się poszukiwanie czegoś ładnego, szybkiego i takiego dziecięcego. Następnie dokupienie brakujących mulin ( tylko 1 kolor miałam z tej rozpiski) i do dzieła.

Bardzo podobają mi się schematy z SODY i na taki właśnie postawiłam. Wybrałam jedną z dziewczynek z tego zestawu. Jakbym moją córeczkę widziała. :)


zdjęcie z internetu

Pierwszy raz mam do czynienia z chińskimi odpowiednikami DMC i w sumie dobrze mi się na razie z nimi pracuje.

Za wiele krzyżyków nie ma, ale wierzę, że uda mi się skończyć do połowy sierpnia. Trzymajcie za mnie kciuki.





A to moje dzisiejsze dzieło w ramach pracy zawodowej. :)

4 komentarze:

  1. Przepiękne prace!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja córka to te wszystkie 4 xD haha. Panią się spodoba na pewno :) bo to urocza dziewczynka jest i praca będzie równie urocza. Nikoś też od września do przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🙂 ta ostatnia jakoś najbardziej mi podpasowała.

      Usuń