Obserwatorzy

sobota, 1 stycznia 2022

224. Zaległości

Witajcie.

Życzę Wam, aby Nowy Rok był dla Was jeszcze bardziej owocny w nowe pomysły i ciekawe projekty, a doba niech się wydłuży, aby to wszystko można było zrealizować. :)


Jak już dało się zauważyć- miałam być, ale niestety znowu na obietnicach się skończyło. Dla mnie osobiście stary rok był pasmem wielu porażek, trudności, płaczu i żalu. Życie wywróciło się do góry nogami, ale powoli zbieram się do pionu i mam mocne postanowienie nie poddawać się. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. We wszystkim trzeba doszukiwać się pozytywów. Wierzę, że zła passa kiedyś się skończy i znowu nad moją głową zaświeci słońce. :)


Od kilku lat nie robótkuję już tak intensywnie jak wcześniej, ale coś uda się czasami popełnić i wiecie co- nadal mam z tego wielką radość. Zdecydowanie rok 2021 był bardziej karteczkowy. Oceńcie sami.























TU znajdziecie listę książek, które przeczytałam w ubiegłym roku. Może znajdziecie coś dla siebie. :)


Dobrej nocy życzę i mam nadzieję, że do zobaczenia częściej w Nowym Roku. 

Pozdrawiam Was i ściskam. :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki bożonarodzeniowe, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę również samych dobrych chwil w Nowym Roku.

      Usuń
    2. Witam Panią lub Sir
      Uczciwość i szczerość to dwie rzeczy, których brakuje stronom. Jestem prywatnym pożyczkodawcą i oferuję pożyczki poważnym osobom, które mogą mi dobrze spłacać przy oprocentowaniu 3% rocznie. Moje warunki oferty kredytowej są bardzo przejrzyste i proste bez protokołu. Proszę o kontakt, aby uzyskać więcej informacji.

      E-mail: simondurochefort@gmail.com

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Cudowne prace powstały, bardzo pomysłowe kartki;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wszystkie wyszły takie jak chciałam, ale wierzę, że z kolejnych będę już zadowolona w 100%. Pozdrawiam i również wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.

      Usuń
  3. Piękne i różnorodne prace! Życzę wspaniałego roku 2022!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak.... Fajnie że jesteś i wróciłaś, mam nadzieję na dłużej. Kartki wyszły super, podziwiam wszystkie. Co do czytelnictwa to widze, że postawiłaś na Katarzynę Michalak. To jedna z moich ulubionych autorek, przeczytałam jej wszystkie książki jakie wydała, większość z nich mam, trochę żal że ostatnio o niej ucichło i mało pisze. Nie wiem czy wiesz że w styczniu 2022 wychodzi jej kolejna książka - IV część sagi Mazurskiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, jak widać nie udało mi się wrócić na stałe. Jakoś nie po drodze mi z blogiem, szybciej na FB i IG. O 4 części sagi Mazurskiej wiem, teściowa chyba nawet już ma, jednak w tym roku inna tematyka u mnie rządzi. Ale i na nią przyjdzie czas.

      Usuń