Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2018

209. Podaj dalej od Kasi

Witajcie.

Znowu wieki mnie nie było. Dziecina pochłania mnie w całości. Do tego postanowiłam się pobawić w ogrodnika i wzięłam się za uprawę swoich warzyw, aby mieć w szczególności na rozszerzanie diety dla malutkiej. Niestety boję się kupować to co oferują nam sklepowe półki. Przynajmniej teraz jak ma kilka miesięcy. Swoje to swoje. Do tego w międzyczasie trafiła się okazja i niespodziewanie zakupiliśmy działkę rekreacyjną na ogródkach działkowych i w miarę możliwości staram się jak mogę pomagać mężowi doprowadzić ją do takiego stanu jak chcemy, aby wyglądała. Troszkę trawki, troszkę warzywek i kwiatków. :) Marzymy, aby Alicja w przyszłym roku miała gdzie hasać, bo w bloku za bardzo nie poszaleje. :) Na jakiekolwiek robótki mam czas tylko po uśpieniu córci o ile sama nie zasnę przy niej.

Ale wracając do tematu. Tydzień temu otrzymałam od Kasi z bloga w kąciku na poddaszu... paczuszkę w ramach zabawy podaj dalej, a w niej mnóstwo wspaniałości. Zobaczcie sami:




Dziękuję Ci Kasiu za super niespodziankę.

I w myśl zasad powyższej zabawy ogłaszam taką samą u siebie. Zapraszam dwie osoby, którym w przeciągu roku przygotuję niespodziankę. Czy znajdzie się ktoś chętny?

A na koniec jeszcze moja mała śmieszka. :)


Dziękuję za to, że jeszcze tu zaglądasz. :)

4 komentarze:

  1. Bardzo cieszę się, że spodobał Ci się prezent. Pochwal się działką. Lubię podglądać postępy z prac. Ja z moim synkiem teraz szukamy działki dla siebie, ale takiej większej, żeby domek się zmieścił. Masz uroczą córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty, a córeczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna córcia! A prezent zawsze miły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podawajka, ja na razie podziękuję, jeszcze rok się wstrzymam, mój też jeszcze niweluje moje plany, boję się ze mogę nawalić.

    OdpowiedzUsuń