Obserwatorzy

sobota, 28 listopada 2015

63. "Pechowa" nagroda :)

Witajcie w ten deszczowo- śniegowy wieczór. I u mnie zaczyna się robić powoli biało. :)

Ostatnio pisanie postów jakoś mi nie po drodze. Mam kilka spraw, którymi pragnę się z Wami podzielić, ale coś mi nie wychodzi.

Dzisiaj chciałabym się pochwalić nagrodą, którą otrzymałam od Sylwii za 2000 komentarz. Moje gapiostwo (TU) na dobre mi wyszło, ponieważ mam w posiadaniu piękną różową kanwę 20 ct.  Na takiej nie miałam jeszcze okazji haftować. Jak już pisałam Sylwii- długo będę się zastanawiała na co ją przeznaczyć, aby ani kawałeczka nie zmarnować.

A tak prezentuje się zawartość paczuszki (wafelek nie dotrwał do sesji zdjęciowej :)))) :





 
Sylwio dziękuję Ci za wspaniałą nagrodę. :)

14 komentarzy:

Świetna nagroda, gratuluję :)
Odpowiedz
Odpowiedzi
     
    1. Super nagroda :) Też bym długo myślała co wyszyć na takiej kanwie. Ciekawa jestem co na niej stworzysz. Pozdrawiam
      Odpowiedz
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję za miłe słowa. :) Pomysłu na hafcik na razie nie ma. Musi poczekać na lepsze czasy. :)
    2. gratuluję, a na bank wytworzysz coś pięknego :)
      Odpowiedz
    3. Fajny prezencik otrzymałaś Aniu. Gratuluję.
      Odpowiedz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz