Obserwatorzy

wtorek, 5 stycznia 2016

76. Hafciarski kalendarz od Igiełki- SAL u Kasi odsłona 1


Witajcie 5-ego dnia Nowego Roku.

U mnie dalej mrozi niemiłosiernie, ale tak to bywa na krańcach wschodnich. U nas najzimniej. :)

W ten zimowy poranek przybywam do Was z pierwszym hafcikiem wg Moniki- Igiełki w SAL-u zorganizowanym przez Kasię.

Schemat wyszywało się bardzo szybko i przyjemnie, ponieważ jest nieskomplikowany i jednocześnie daje super efekt.
Kalendarz jest haftowany na aidzie 14 ct w kolorze ecru. Nie chodzi mi o to, aby obraz duży tylko chcę wykorzystać już materiał o tej gęstości i całkowicie przerzucić się na 16 ct i gęstsze. :)
Dobór kolorów to moja inwencja twórcza, ponieważ okazało się, że połowy nie mam na stanie, a zakupy poczynię dopiero w piątek.  Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone. :)))

Póki co kalendarz ma pozostać kalendarzem, a czy mi się nie odmieni to się okaże z upływem miesięcy.

A oto styczniowy tamborek z zaczętym hafcikiem.






Jednocześnie od początku miesiąca miałam się zabrać za haftowanie Marilyn Monroe, która została u mnie zamówiona w ramach prezentu na 18-ste urodziny. Gdy wzięłam się za odmierzanie materiału okazało się, że największy kawałek, który posiadam jest za wąski o jakieś 4 cm. O zgrozo!!! Wszytko mi się pokończyło i stąd planuję zrobić większe zakupy. :)
Dodatkowo będę zaczynała kolejny obrazek do mojego M, który bardzo spodobał się mojemu mężowi i zanim nie dotrze do mnie przesyłka kończę konie i nasturcje na krzyżu.


Zdjęcie z internetu


"Igłą Malowane" 4/ 2015


Haft gobelinowy




"Igłą Malowane"  4/ 2013
 I na zakończenie powstało takie moje hafciarskie postanowienie na ten rok. A co jeszcze wyjdzie spod mojej igiełki to okaże się w trakcie. Póki co proszę trzymajcie kciuki, abym do marca zdążyła z tym prezentem urodzinowym. :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione przez Was komentarze. 

22 komentarze:

  1. Haftowany kalendarz - rewelacyjny pomysł :)Aż jestem ciekawa, jak będzie wyglądał skończony ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i powodzenia w postanowieniach :)
    Odpowiedz

    Odpowiedzi


    1. Super pomysł dla hafciarek. :) Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego. :)
  2. Aniu piękne te kwiaty na krzyżu, sa rewelacyjne, konie- bajka, a kalendarz będzie na pewno rewelacyjny- no i swój :), ps 3mam kciuki za udane zakupy ;P, pozdrawiam
    Odpowiedz

    Odpowiedzi


    1. W nasturcjach zakochałam się od razu jak tylko je ujrzałam. Sam hafcik powstał stosunkowo szybko tylko mam problem z dokończeniem tła. Pora się za do wziąć i doprowadzić do końca. :)

    2. Aniu to i ja potrzymam kciuki, za pomyślną realizację wszystkich Twoich , hafciarskich planów:)
      Uściski serdeczne:)
      Odpowiedz
      Trzymam, trzymam!:)Kalendarz już wychodzi super.:)
      Odpowiedz

      Odpowiedzi


      1. Dziękuję. Mi także bardzo się podoba. :) Pomimo twardego postanowienia, że nie zapiszę się do żadnej zabawy salowej w tym roku, nie dało się przejść obok niego obojętnie. :)

      2. Trzymam kciuki :) Styczeń jest świetny :)
        Odpowiedz
        Zakupy hafciarskie to sama przyjemność :)
        Odpowiedz

        Odpowiedzi


        1. Zgadzam się. Już nie mogę się doczekać, aż moje konto zostanie troszkę zasilone i będę mogła choć trochę poszaleć. :) Nie ważne co kupuję, ale każde zakupy sprawiają mi ogromną radość. No może oprócz spożywczych. :)

        2. ooo fajniutkie plany :)
          Odpowiedz

          Odpowiedzi


          1. Z Nowym Rokiem nowe hafty, ale nie można zapominać o tych zaległych. :)
          Ambitne plany hafciarskie. Trzymam kciuki za ich realizację:)
          Odpowiedz

          Odpowiedzi


          1. Dziękuję. Mam nadzieję, że uda mi się je szybko skończyć i zacząć nowe. :)

            1. kalendarz zapowiada się ciekawie
              Odpowiedz
            2. To i ja trzymam kciuki za piękną Marilyn oraz pozostałe plany :)
              Odpowiedz

              Odpowiedzi


              1. Dziękuję. Z takim gronem wspierających wierzę, że m się uda. :)
            3. Kalendarz na pewno będzie wspaniały. Przynajmniej na taki się zapowiada. Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz