Obserwatorzy

poniedziałek, 18 stycznia 2016

82. Kartki przez cały rok 2016- zabawa całoroczna u Ani odsłona 1

Witam. To znowu ja!!!

Dawno mnie nie było. :) Wczoraj poszłam za ciosem i mam już porcję karteczek na kolejną zabawę całoroczną, na którą się zapisałam. Tym razem przygotowałam je na zabawę u Ani.

*Dla wyjaśnienia- dwie karteczki przygotowałam zaraz po zapisaniu się do zabawy tylko wielkanocnej długo nie mogłam skleić. :)

Mamy za zadanie przygotować min. 3 karteczki na trzy różne okazje. Jedna na Boże Narodzenie, druga na Wielkanoc, a trzecia na dowolną okoliczność. Tak jak w poprzedniej organizatorka wytycza nam motyw przewodni jaki ma znaleźć się na kartkach.

W styczniu mamy zamieścić następujące elementy:


I oto moje propozycje:




I oto kolaż przygotowany przez Anię. Mam nadzieję, że następny uda mi się już samej zrobić.



Jeżeli ktoś ma także ochotę przyłączyć się do zabawy po kliknięciu na banerek na pasku bocznym zostanie przekierowany do bloga Ani. :)

Pozdrawiam. 
 

17 komentarzy:

  1. Fajna zabawa, karteczki cudne ;)
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zabawa nie tylko fajna, ale i pożyteczna. :)
  2. Aniu bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy we wspólne kartkowanie. karteczki piękne , moje serce jako fanki krzyżykowych kartek skradła oczywiście ta wielkanocna z wyszywanymi pisankami.
    Mam nadzieję , że spodoba Ci się wspólne kartkowanie i zostanie na dłużej .
    Pozdrawiam serdecznie
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będę miała pomysły i materiały postaram się w każdym miesiącu coś przygotować. :) Cieszę się, że moje karteczki Ci się spodobały. :)
    2.  
      1. Fajne karteczki, ja też się dołączę :)
        Odpowiedz
        Odpowiedzi
        1. Dziękuję. Super, że chcesz dołączyć. W grupie zawsze raźniej. :)
      2. Super karteczki zrobiłaś, ja jestem w trakcie tworzenia swoich :) pozdrawiam ciepło :)
        Odpowiedz
        Odpowiedzi
        1. Dziękuję. Czekam z niecierpliwością na Twoje. :)
      3.  
        1. widzę idziesz za ciosem i super, urocze kartki :D
          Odpowiedz
          Odpowiedzi
          1. Dziękuję. :) Coś czuję, że zaraz będę miała wielką pustkę i nic długo nie zrobię. :)
        2. Wtaj Aniu w zabawie u Anulki,fajnie ,że bedziemy wspólnie robić karteczki.Twoje wyszły bardzo fajnie ,a ten jajeczkowy hafcik mnie zauroczył.
          POzdrawiam cieplutko :)
          Odpowiedz
          Odpowiedzi
          1. Witaj Danusiu. W pojedynkę ciężko byłoby się zmotywować i zrobić tyle karteczek. :)

            Piękne kartki:) Ja już biorę udział w tej zabawie:)
            Odpowiedz
            Odpowiedzi
            1. Dziękuję. Cieszę się, że razem się bawimy. :)
            Świetna zabawy ...no i karteczki rewelacyjne:)
            Pozdrawiam ciepło:)
            Odpowiedz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz