Obserwatorzy

piątek, 15 stycznia 2016

80. A po burzy pojawia się słoneczko...

Witajcie.

Zaledwie dwa dni temu pisałam ostatniego posta, a przez ten czas tyle rzeczy wydarzyło się wokół mnie, że aż się gadać nie chce.

13 chyba po raz pierwszy był dla mnie pechowym dniem pomimo, że ta liczba krąży cały czas wokół mnie:
- mój mąż i siostra urodzili się 13,
- pracowałam i pracuję w sklepach o tym numerze,
- brałam ślub 13,
- mieszkam pod 13 (na przekór za kilka miesięcy będę mieszkała pod 7 :)),
- wraz z mężem podpisywaliśmy umowę kredytową 13.

Jak już wspomniałam, właśnie w środę wszytko obracało się przeciwko mnie. Najpierw u stomatologa została mi przecięta warga, a później w domu awaria z odpływem wody!!! O zgrozo!!! Mam tylko nadzieję, że sąsiadce nie zalałam mieszkania. Dowiem się dopiero gdy przyjedzie, a zjawia się tutaj średnio raz na pół roku. :(  Zła passa postanowiła się mnie jeszcze trzymać następnego i spóźniłam się do pracy ponieważ marznący deszcz zrobił swoje z samochodem. Do tego internet łączy jakby chciał a nie mógł.  Aż tyle tego na raz nie pamiętam jeszcze.

To na tyle mojego żalenia się.

Nawiązując to tytułu posta- samopoczucie u mnie już jest w jak najlepszym porządku. A to za sprawą zakupów jakie ostatnio poczyniłam. :)

W ostatnim czasie pokończyły mi się zapasy kanw i postanowiłam je szybko uzupełnić.

W stacjonarnej pasmanterii pokusiłam się o kawałek aidy Rustico 14 ct (podobno DMC) i kilka arkuszy papieru wizytówkowego. Jeżeli chodzi o tkaninę bardzo się zdziwiłam, że taką mogę kupić, ponieważ do tej pory widziałam tylko białą, kremową i metalizowaną (czy jak to się fachowo nazywa).


Resztę postanowiłam zamówić przez internet. 
Ze sklepu Coricamo zakupiłam kilka motków muliny Ariadna oraz Rustico 16 ct w arkuszu.




Mam pytanie: czy na Coricamo nie da się kupić np. 0,5 mb tkaniny czy ja nie potrafiłam dodać takiej ilości do koszyka?
 Szperając w czeluściach internetu natrafiłam także na ciekawy sklep Hobberia , gdzie wybrałam najwięcej.
Po 0,5 mb białej i kremowej kanwy Tajlur 16 ct, arkusz kawowej Tajlur 18 ct oraz maleństwa Rustico Zweigart 16 ct i kawową Tajlur 18 ct.



I znowu pytanie: czy któraś z Was miała do czynienia z kanwą Tajlur? Jeżeli tak to jakie macie odczucia?

To byłoby na tyle. Troszkę chaotycznie mi dzisiaj wyszło za co przepraszam. :)

Pozdrawiam. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Witam w moich skromnych progach raeszkę i dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
 I już ostatnie dzisiaj pytanie: czy przeglądając mojego bloga wszystkie zdjęcia widać tak jak trzeba?  Np. hafcik tamborka albo zdjęcie Afrykanki z posta nr 76? 

1 komentarz:

widzę zakupy udane, super już nie mogę doczekać się prac z ich wykorzystaniem, niestety Aniu nie odp Ci na Twoje żadne pytanie ponieważ w tej materii jestem zielona ;P
Odpowiedz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz