Obserwatorzy

środa, 13 stycznia 2016

79. Nagrody...

Witajcie.

Och nawet nie wiecie jak wczoraj mogła mi się buźka cieszyć kiedy ujrzałam listonosza kierującego się w moją stronę (wyjaśnię, że mój znajomy listonosz przynosi mi korespondencję do pracy) i w swojej torbie miał wielką kopertę, która adresowana była właśnie do mnie. Właśnie dotarła do mnie podwójna wygrana (no jedna pocieszenia, ale i tak radość ogromna) w zabawach SAL-owych organizowanych przez Sylwię.

Kto czyta mojego bloga wie, że przez ostatnie 12 miesięcy wyszywałam wraz z innymi uczestniczkami słodkie muffinki, gdzie każda odzwierciedlała dany miesiąc. Natomiast w połowie października zapisałam się do wspólnego wyszywania uroczych bałwanków zaprojektowanych przez Monikę Blezień- Igiełkę.

W obu zabawach udało mi się dotrzeć do końca i brać udział w losowaniach. :)))

A oto jakie wspaniałości otrzymałam od organizatorki Sylwii.

Nagroda w zabawie bałwankowej:




* zestaw do wyhaftowania pięknej zakładki,
* papiery wizytówkowe, które zapewne posłużą mi do zrobienia kolejnych karteczek,
* oraz herbatki i słodkości, na które mój mąż ma chęć.



Nagroda pocieszenia w zabawie z babeczkami:





* duży arkusz kanwy,
* arkusz kanwy plastikowej, z którą jeszcze nie miałam do czynienia,
* arkusz kanwy ze złotą nitką (nie wiem jak się ją właściwie powinno nazywać),
* mulinki,
* oraz herbatka i gorąca czekolada w sam raz na zbliżające się mroźne wieczory.

Jak widzicie- wszystko co prawdziwa hafciarka powinna mieć. Choć ja za taką nie śmiem się uważać.

Sylwio, bardzo serdecznie Ci dziękuję- za super zabawy, za wspaniałe nagrody. Sprawiłaś mi wielką radość. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy miały okazję razem haftować. :)))

Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Jesteś prawdziwą hafciarką :) Powtarzaj to sobie codziennie. Gratuluję wygranej. Dostałaś piękne nagrody. Może potem opiszesz jak Ci się wyszywało na tej metalizowanej kanwie? Jestem ciekawa jak się z nią pracuje
    Odpowiedz
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję, ale wydaje mi się, że prawdziwe hafciarki to takie, które tworzą piękne prace słusznych rozmiarów. A ja to zajmuję się takimi maleństwami tylko. :) Z metalizowaną kanwą już miałam do czynienia kiedy wyszywałam papieża. Haftowałam na 14 ct i aby uniknąć prześwitów użyłam takiej.
    2.  
      1. Bardzo miłe i przydatne upominki Aniu. Pozdrawiam :))
        Odpowiedz
        Odpowiedzi
        1. Oj tak. Jak dla mnie to bardzo przydatne. :)
      2. Świetne niespodzianki :)
        Odpowiedz
         
        1. super, to teraz tylko trzeba się brać za robotę ;) pozdrawiam i życzę wytrwałości, buziole :)
          Odpowiedz
          Odpowiedzi
          1. Duży kawałek kanwy już poszedł w ruch. :)
        2. Dostałaś super rzeczy przydatne każdej haftującej osobie :).
          Odpowiedz
          Odpowiedzi
          1. Na pewno wszytko kiedyś wykorzystam. :)

            1. Gratuluję i zazdroszczę ;)
              Odpowiedz
            2. Aniu również dziękuję Ci za wspólne haftowanie:)
              Odpowiedz
            3. Cała przyjemność po mojej stronie. Polecam się na przyszłość. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz