Obserwatorzy

środa, 23 września 2015

43. Muffinka wrześniowa- SAL u Sylwii odsłona 9

Witajcie pierwszego dnia astronomicznej jesieni. Czy u Was także jest tak wspaniale- słonecznie i bezchmurnie? Aż szkoda nie wyjść z domu i cieszyć się taką aurą.

A tymczasem pragnę zaprezentować Wam kolejną muffinkę. Tym razem wrześniowa przedstawia to, za czym często bardzo tęsknię. Za tornistrem, kredkami, zeszytami- po prostu za szkołą. Nie macie czasami ochoty powrócić do szkolnej ławy?

 Oto ona:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam serdecznie w moich progach Nitki Ariadny. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej. 

Pozdrawiam wszystkich cieplutko. :)

18 komentarzy:

  1. Aniu muffinka prześliczna :) super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna mufinka, takiej jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna w swoim rodzaju. :) Z xxx wszystko można wyczarować.

      Usuń
  3. Bardzo ładna muffinka :) Jesień powitała nas piękną pogodą i mam nadzieję, że nie będzie jej skąpiła. Do szkoły nie chciałabym wrócić. Nie wspominam jej dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pogoda póki co przepiękna. Aż dziwiłam się, że dzisiaj ok 20 chodziłam po dworze jeszcze z krótkim rękawem. Ja taki zmarźluch. :) Najlepiej wspominam szkołę średnią. I gdyby się dało tam chciałabym się cofnąć.

      Usuń
  4. Śliczna babeczka!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu, muffinka śliczna, choć ja za szkołą nie tęsknię. Dziękuję za udział w moim Candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może u Ciebie szczęście się do mnie uśmiechnie. :)

      Usuń
  6. Super babeczka :) ja też mam miłe wspomnienia ze szkołą, chętnie powróciłabym do beztroski tamtych dni... Pozdrawiam słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że mamy podobne wspomnienia i odczucia.:)

      Usuń
  7. Super babeczka :).

    Moja też jest już wyszyta muszę ją tylko wyprasować.

    Oj tak też niekiedy tęskni mi się za szkołą. Ogólnie często mi się śni i to pomieszana z podstawówka, szkołą średnią czy studiami ...
    Jednak uczyć już by mi się nie chciało :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto pewnie chciałby powrócić do nauki. Ale posiedzieć w szkolnych ławach byłoby przyjemnie. :)

      Usuń
  8. Ale cudna babeczka :*
    Czasami teskni mi się za tym beztroskim jeszcze życiem w "0" :) Czasami wspominam szkolnych Kolegów i Koleżanki i zastanawiam się co teraz robia, jak wyglądaja... albo czasami przejeżdżając obok starej szkoły mam ochotę do niej wejść i zobaczyć który nauczyciel jeszcze w niej pracuje ..... ach wspomnienia :*
    Dziękuję za odwedziny :**** Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję. Ja najmilej wspominam szkołę średnią. Najwięcej się działo. I tego dobrego i tego mniej przyjemnego. Mam tyle dobrze, że moja siostra uczy się także w tej samej szkole i wymieniamy się informacjami oraz mieszkam w rodzinnym mieście i większość kolegów i koleżanek widuję na codzień. :)

    OdpowiedzUsuń