Obserwatorzy

środa, 25 listopada 2015

62. Bałwankowo z Igiełką- SAL u Rudej Mamy odsłona 7

Witajcie.

Jak to już nie jedna osoba mi w życiu powiedziała- mam więcej szczęścia jak rozumu. :) A do tego to szczęście ze zdwojoną siłą do mnie powróciło. Dla osób, które nie są w temacie wyjaśnię, że w niedzielę po opublikowaniu posta w wyszytym bałwankiem zapomniałam go podlinkować na blogu organizatorki zabawy. Przypomniałam sobie o tym 15 minut po północy i według zasad moja przygoda z zimowymi ludkami powinna się zakończyć. W komentarzu wyraziłam swój żal i pretensje :))) do własnej osoby. Rano ku mojej uciesze przeczytałam, iż moje żale okazały się 2000 komentarzem i Sylwia na tę okoliczność przewidziała mały upominek. Z upływem dnia dobre wieści się nie kończyły. Otóż okazało się, że matka chrzestna SAL-u- Kasia wstawiła się za mną i zostałam przywrócona do zabawy, a wczoraj rano na mojej poczcie miałam maila z kolejnym bałwaniastym. :) Moja radość jest przeogromna. Wszystkim dziewczynom dziękuję za wstawiennictwo i obiecuję, że już więcej nie nawalę. :)))

Tym razem, aby nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę za hafcik wzięłam się od razu i oto są efekty mojej wczorajszej pracy. :)

A tutaj dwa poprzednie, które także zostały podklejone filcem i stały się uroczymi zawieszkami. :)

Latarnik, który w porę mnie nie oświecił. :)

Odratowany.

I na koniec jeszcze wszystkie razem. Co prawda nie na choince, ale na kwiatku zawisły. :)





Pozostając w świątecznym klimacie chciałabym Wam jeszcze pokazać gazetkę z cudownymi dekoracjami, pomysłami na kartki i prezenty, jaką wyszperałam ostatnio w Empiku. Serdecznie polecam- każdy znajdzie coś dla siebie. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję za odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze. :)))

33 komentarze:

  1. Te zawieszki prezentują się cudnie :) myślę, że na choince to będą wyglądać jeszcze piękniej :)
    Odpowiedz
  2. Zawieszki zrobiłaś fajne, bardzo sympatyczne te bałwanki. Pięknie przyozdobią Twoją choinkę.
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. Zgadzam się z Tobą. Bałwanki są super. Dziękuję za miłe słowa. :)
  3. Super, że dalej jesteś z nami! A bałwanki na filcu wyglądają super!
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. Ulu nawet nie wiesz jak ja się cieszę. :) Na filcu miał być jeden , ale tak mi się spodobał, że wszystkie 3 podkleiłam.
  4. Śliczne zawieszki! Bałwanki przeurocze:)
    Odpowiedz
  5. wow, zawieszki sa cudne wiedziałam że coś wspaniałego wyjdzie z tych bałwanków, przepiękne dekoracje
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. ps ja też zawsze jestem takim INDYKIEM... nic sie na to chyba nie poradzi ;)
    2. Przyznam Ci się, że jako zawieszki bardziej mi się podobają niż na kartkach. Dziękuję za miły komentarz. :)
  6. Super zawieszki. Tylko teraz już nie zapomnij o linkowaniu bo drugi raz mój czar nie zadziała ��
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. Obiecuję matko chrzestna, że już nie zapomnę. Jak tylko Sylwia ogłosi linkowanie - zrobię to. :)
  7. Rewelacyjne, te bałwanki...będzie cudna ozdoba choinki :D
    Gazetkę kupiłam..naprawdę mnóstwo inspiracji :)
    Pozdrawiam:)
    Odpowiedz
  8. No i super! Szkoda by było przerwać taka fajną zabawę.:) Zawieszki urocze.
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. Oj szkoda byłoby, bardzo szkoda. :) Dziękuję za miłe słowa. :)
  9. Fajne bałwanki,a gazetą na pewno się zainteresuję:)
    Odpowiedz

    Odpowiedzi




    1. Dziękuję. A gazetka naprawdę godna polecenia. Dla każdego coś się znajdzie. :)
  10. sympatyczne bałwanki :)
    Odpowiedz
  11. Świetne bałwanki, gratuluję podwójnego szczęścia :)
    Odpowiedz
  12. Dziękuję. Od dawna nie miałam go aż tyle. :)
    Odpowiedz
  13. Śliczna kolekcja bałwanków:)
    Odpowiedz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz