Obserwatorzy

piątek, 4 marca 2016

97. Zabawa karteczkowa u Hubki- odsłona 6

Witajcie.

To znowu ja. Jak mnie nie było to teraz jestem niemal codziennie.
Po napisaniu wczorajszego posta wzięłam się ostro za tworzenie i udało mi się dokończyć paczuszkę na wymiankę i zrobiłam karteczkę na zabawę u Ewy.
Oj co ja się miałam z tą karteczką. Dwie bazy znowu wylądowały w koszu bo coś mi tam nie pasowało. Ostatecznie wymodziłam taką karteluszkę. Kropki są, a i potuszowałam troszkę brzegi. Nic innego już nie wymyślę. :)




I jeszcze banerek.







Idę dalej tworzyć. Tym razem wymyśliłam sobie haftowane serduszka- zawieszki w ramach podziękowań za miłe sąsiedztwo. :)

Do zobaczenia. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam kolejne osoby, które obserwują mojego bloga: Marillę i Ewkę J. 

12 komentarzy:

  1. No to nam Hubka wymyśliła z tymi mediami, tez miałam niezły problem . Ale poradziłaś sobie i to najważniejsze a przy tym powstała bardzo fajna karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczka, radosna i świateczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka Aniu, ja też często wyrzucam bazy do kosza, bo stale coś zepsuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, proste podejście do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo fajnie wyszła ta karteczka, minimalistycznie, ale ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten dodatek w postaci wstążeczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa. Jak już wspomniała nie lada problem miałam z tym wyzwaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajną karteczkę zrobiłaś :).

    Niestety nie zawsze powstaje coś co nam się od razu podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest bardzo delikatna, ale też bardzo mi się podoba, skoro użyłaś mediów i są kropki to zadanie spełnione :)

    OdpowiedzUsuń