Obserwatorzy

czwartek, 30 czerwca 2016

119. Kartki przez cały rok 2016- zabawa u Ani odsłona 6

I jestem ponownie. Teraz na szybciutko prezentacja karteczek przygotowanych na zabawę do Ani.

W miesiącu czerwcu mieliśmy za zadanie zrobić 3 karteczki:
- okolicznościową z motylkiem,
- bożonarodzeniową z ostrokrzewem
- oraz do wyboru: wielkanocną z koszyczkiem lub dla nauczyciela z sową (u mnie padło na sowę, którą dosłownie przed chwilą skończyłam haftować).


Oto nie przedłużając już pragnę Wam pokazać moje wypociny:










I jeszcze wszystkie razem:





Do wykonania karteczek użyłam napisów od jolagg.


A na koniec banerek:





Zmykam nakarmić żabkę.

Dobranoc!!!

12 komentarzy:

  1. Wszystkie prezentują się okazale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tu zaglądać, zawsze coś co mile zaskoczy i poprawi humor! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Aniu że udało Ci się zdążyć do czerwcowej żabki . Śliczne kartki powstały. W pierwszej urzekła mnie grafika w dwóch kolejnych hafciki monochromatyczne które bardzo lubię, a w ostatniej przepiękna haftowana sówka.
    Dziękuję Ci ślicznie za udział w zabawie i mam nadzieję że mimo wakacji dasz radę zrobić kolejne kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Szczególnie mi się podoba ta motylkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki są śliczne!
    Piękne hafty w serduszkach, mądra sówka, a grafika i motylki po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, sowa przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, najbardziej ta z sówką i dziewczynką. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty ,sówka naj ,naj :-)))

    OdpowiedzUsuń