Obserwatorzy

wtorek, 15 listopada 2016

146. Kartki przez cały rok 2016- zabawa u Ani odsłona 11

Jak już była odsłona kartki przygotowanej na zabawę do Uli to znak, że także w kolejce na prezentację czekają kolejne prace. Jak już wyciągam akcesoria do robienia kartek to wszystkie na raz za jednym zamachem.

W tym miesiącu Ania zażyczyła sobie:
- kartkę okolicznościową z brokatowym elementem,
- kartkę na Boże Narodzenie z ptaszkami
- oraz trzecią kartka według mapki- wielkanocna lub zamiennie na Boże Narodzenie, ale dodatkowo z czymś brokatowym.

Oto moje propozycje:
- okolicznościowa z brokatowym motylkiem





- Bożonarodzeniowa z ptaszkiem





- oraz według mapki- zamieniona na Bożonarodzeniową z brokatowymi elementami- srebrne kuleczki i mieniące się dzwoneczki

Myszunia z anielicą Madlen






Wszystkie trzy razem:



Oraz banerek do zabawy:



Lecę nakarmić żabcię u Ani i biorę się za kolejne- grudniowe. U mnie będą zaległe z kwietnia. :)

Dobrej nocki życzę. Pa pa pa...

24 komentarze:

  1. Śliczne! :)
    Zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu jak zawsze jest pięknie, ale moja faworytka wiadomo ... wyszywana myszka, hafcik jest uroczy. Ale pozostałe dwie też mi się podobają, grafiki wynalazłaś śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, zwłaszcza ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękności!!! która piękniejsza? nie wiem, ale myszka chyba najbardziej urocza ;) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie kartki. Szczególnie podoba mi się ta dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartki ,chociaż mysia skradła moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki! Haftowana mysia wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne !!! I myszka ze skarpetką i niezapominajkowa z brokatowym motylem zachwyciły mnie mocno :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki ,haftowana mysia jest urocza.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, piękne kartki, ale muszulka zauroczyła mnie szczególnie.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki, każda z innym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze karteczki Aniu. Myszka jest bardzo słodka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny cudny gryzoń :) urocze te Twoje myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki w delikatne kolory i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki, najbardziej spodobala mi sie ta dla Mamy ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne dla mamy i nie tylko cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki stworzyłaś, dla mamy przepiękna :) Ja też staram się zrobić kilka kartek jak już się rozkładam z całym dobrodziejstwem :D pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka cudna ta myszeńka! Myślę, żeby zacząć haftować krzyżykami, nawet mam już igły, lupę i jeden wzór, ale wydaje mi się taki duży. Szukam takich malutkich właśnie, na kartki. Gdzie można kupić wzór tej myszki?

    OdpowiedzUsuń