Obserwatorzy

niedziela, 28 czerwca 2015

26. Sampler "Flower Garden"- odsłona 3

Ech, znowu mnie nie było wieki. Niestety przez sezon truskawkowy zaniedbuję mojego bloga i xxx. Ostatnio w domu to tylko nocuję. :) Jednakże nie oznacza to, że nie zaglądam na Wasze blogi. Odwiedzam regularnie tylko nie zawsze mam czas przysiąść się i napisać w komentarzach coś konstruktywnego. Ale obiecuję poprawę.

Już dawno obiecywałam kolejną odsłonę mojego samplerka, ale moja nieuwaga i brak czasu mi w tym przeszkodziły. Chcąc przejść do haftowania kolejnego elementu okazało się, że przegapiłam jeden kolorek muliny. Więc szybciutko do pasmanterii (a tylko w jednej u mnie można kupić mulinę DMC) i tu zonk, bo kolorek wyszedł. Niestety musiałam czekać prawie 2 tygodnie na dostawę. Później trochę leń, trochę zmęczenie spowalniały pracę. Ale oto są kolejne trzy elementy mojej pracy.






I wszystkie razem.


Sampler na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:


I jeszcze na koniec mój szybki i łatwy placek z czereśniami. Przepis taki sam jak na ciasto z rabarbarem. :)

Smacznego!!!


Witam moich obserwatorów- mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej oraz dziękuję wszystkim za miłe komentarze. :)



7 komentarzy:

  1. Super prace :) bardzo mi się podoba :) ciasto wygląda bardzo smakowicie :) pozdrawiam i na pewno często będę tu zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci, że pięknie wychodzi ci semplerek. Widać, że starannie stawiasz każdy krzyżyk. Brawo, a lenia pogoń w siną dal. Zjadłabym kawałeczek twojego ciasta. Oj kusisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A na ciasto zapraszam póki męża jeszcze nie ma. :)

      Usuń
  3. Haftu widocznie przybywa:) mnie też czasem dopada leń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, śliczności, a ciasto to nawet przez monitor wyczułam tak pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak smakuje. Zdumiewający jest fakt, że zwykły placek znika w oka mgnieniu, a jakieś inne wytworne ciasta często się marnują. :)

      Usuń