Obserwatorzy

niedziela, 13 grudnia 2015

67. Bałwankowo z Igiełką- SAL u Rudej Mamy odsłona 9

Witajcie.
Zapewne u Was także iście jesienna aura jak i u mnie? Do tego zerwał się silny wiatr, który powoduje zakłócenia w dostawie światła. :(

Dzisiaj przybywam do Was z ostatnim już przemiłym bałwankiem według projektu Moniki Blezień- Igiełki.

Oto jak prezentuje się Bałwanek- Ornitolog :)))




Obiecałam także pokazać poprzedniego, który tydzień temu nie doczekał się oprawy.





I jeszcze obaj panowie razem.

 
Chciałbym serdecznie podziękować Monice, Sylwii i Kasi za możliwość uczestniczenia w tak sympatycznej zabawie z jakże miłymi hafciarkami. :)


Na koniec pragnę jeszcze pokazać bombkę jaką ostatnio poczyniłam dla koleżanki z pracy. :)


 
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Serdecznie witam w moich skromnych progach Jolę B, Ignezję oraz pomieszane- poplątane. Dziewczyny mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i chętnie będziecie zaglądać na mojego bloga.
Dziękuję również za wszystkie odwiedziny i pozostawione komentarze. Ostatnio jest mnie trochę mniej, rzadziej komentuję, ale zapewniam, że regularnie Was odwiedzam i czytam. Mam nadzieję, że po Nowym Roku wszystko już wróci do normy. :)
Pozdrawiam. :)))

18 komentarzy:

 

prześliczna bombka, a bałwanki to moje grudniowe ulubieńce :))
Odpowiedz
Odpowiedzi
  1. Dziękuję Madziu za miłe słowa.:)
Pięknie prezentują się na zawieszkach. Jeśli wylądują na choince, to będzie to chyba jedyna oznaka zimy w tym roku :-) Bombka również piękna :-)
Odpowiedz
Odpowiedzi
  1. Dziękuję. U mnie także ani widu ani słychu zimy. No może oprócz delikatnego mrozu w nocy. :(
  2.  
    1. Śliczne te bałwanki ,już pisałam wcześniej...i bardzo mi się podoba ich wykorzystanie ,do ozdób świątecznych :)
      Bombka cudo..ja ostatnio pracowałam na dzwonkiem ;)
      Pozdrawiam:)
      Odpowiedz
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję. Bałwanki jako zawieszki jakoś bardziej mi się spodobały. :)
    2. Kolejne fajne bałwanki i bombka też mi się podoba :)
      Odpowiedz
    3. Cudne:) Aniu dziękuję za zabawę:)
      Odpowiedz
       
       
      1. Sympatycznie wyglądają :)
        Odpowiedz
      2. Ale śliczności! Piękne te bałwanki!
        Odpowiedz
        Odpowiedzi
        1. Dziękuję za miłe słowa. Starałam się z całych sił, aby wyszły przyzwoicie. :)
        2.  
           
          Bałwanki są świetne Aniu, ale ta bombka - cudeńko! Pozdrawiam Cię cieplutko :))
          Odpowiedz
          Odpowiedzi
          1. Dziękuję Małgosiu. Sezon bałwankowo- bombkowy uważam za zamknięty. :)
          Piękna bombka, a bałwanki będą super prezentowały się na choince, pozdrawiam ciepło :)
          Odpowiedz
     

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz