Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lutego 2016

86. Zabawa karteczkowa u Hubki- odsłona 2

Witajcie.

Pod wpływem impulsu postanowiłam szybciutko przygotować kolejną karteczkę na zabawę u Ewy- Hubki.
Karteczka tym razem miała zawierać gniazdko i bazie. O ile hafcików bazi posiadam kilka to z gniazdkiem był problem. Wczoraj i trochę dzisiaj rano dumałam, poszperałam w swoich przydasiach i tak oto powstała karteczka krzyżykowo- wstążeczkowo- scrapkowa ubrana w gotową bazę kupioną kiedyś chyba w Kokardce.

Oto ona:





Mam wrażenie, że trochę przekombinowałam, ale już nie ma odwrotu. Wszystko sklejone na amen. Mam nadzieję, że Ewa zaliczy mi to moje wstążeczkowe gniazdko. Jakby ktoś miał wątpliwości- tak to jest moje gniazdko. :)))

I banerek:




Idę eksperymentować z kolejnym przepisem. :)
A później biorę się za wiosenne hafciki i mam nadzieję, że w międzyczasie powstaną kolejne karteczki.

Pozdrawiam. :)

25 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo ładna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ekspres :) a ja mam pomysł na gniazdko tylko bazi brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło. :) Jak tak będzie dalej to zaraz będą prawdziwe bazie. :)

      Usuń
  3. Ja się też pomału powinnam zabrać za kartki na Wielkanoc, mam nadzieję ze tym razem zdążę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zabawy to super sprawa, aby nie obudzić się z ręką w ...:)

      Usuń
  4. Mi się karteczka podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Moja kreatywność ( choć nie do końca udana) stanęła na wysokości zadania. :)

      Usuń
  6. Prześliczna ,skromna i delikatna:)
    Bardzo mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Co prawda nie udało się, ale dziękuję za miłą zabawę. :)

      Usuń