Obserwatorzy

niedziela, 14 lutego 2016

91. Zabawa karteczkowa u Hubki- odsłona 3



Witajcie.

Po dość długiej przerwie przybywam do Was, ale niestety na krótko. Moja nieobecność spowodowana była tym, że w końcu otrzymaliśmy klucze od naszego wyczekiwanego M. No i zaczęło się. Do środy towarzyszyła mi radość i euforia, a teraz czuję już tylko ogromne zmęczenie i powoli odechciewa mi się całego tego wykańczania i urządzania. Pierwsze zakupy poczynione i szczerze mam już dość. Tego całego jeżdżenia, chodzenia, wybierania i wymiany zdań z moim małżonkiem niekiedy dość ostrych. :) Pocieszam się tylko, że będę jeszcze tylko uczestniczyć w wyborze płytek do łazienki i paneli i na razie będzie spokój. :)

Ale nie o tym miało być. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejną karteczkę przygotowaną na zabawę u Hubki. Kartka powstała dzisiaj rano pod wpływem chwili i z tego co posiadałam w zasięgu ręki. Jestem z niej średnio zadowolona, bo tasiemka nie chciała się układać po mojej myśli. :)

Oto ona:




I jeszcze banerek:




Zmykam nadrabiać zaległości. :)

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka :) Miłego mieszkania na swoim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Och jak ja już bym chciała, aby wszystko było wykończone i w końcu mogłabym odetchnąć i zabrać się za moje robótki. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna karteczka. Miłego urządzania :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Powoli zaczynam mieć dość tego całego mieszkania, ale wiem także, że gdy już się wprowadzimy to będę mega szczęśliwa. :)

      Usuń
  3. czas zacząć karteczki wielkanocne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to już najwyższa pora. Jak widzisz jak już działam od początku roku. :)

      Usuń