Obserwatorzy

czwartek, 4 lutego 2016

87. Nagroda od Gosi i moje eksperymenty

Witajcie.

Dzisiaj na szybciutko chciałabym pochwalić się nagrodą pocieszenia, którą otrzymałam od Małgosi Burczyk w ramach rozdania urodzinowego w Gosikowym Zakątku.





Gosiu bardzo serdecznie Ci dziękuję za nagrodę, która sprawiła mi wielką radość, a jej zawartość będzie bardzo pomocna w kolejnych zabawach karteczkowych. :)

Na koniec z racji, że dzisiaj mamy tłusty czwartek chciałbym podzielić się z Wami fajnym przepisem na mini pączki bez drożdży.




Przepis znalazłam na blogu Uwaga Babcia Gotuje, który od dawna obserwuję poprzez FB.
Robiłam pączusie dwa razy. Pierwsza porcja zrobiona była dokładnie wg przepisu. W drugiej zaś troszkę zmieniłam- zrezygnowałam z otartej skórki z cytryny i do posypania użyłam samego cukru pudru. I to było właśnie to. Zachęcam do odwiedzenia tego bloga i życzę smacznego. :)


Pozdrawiam Was serdecznie. :)

18 komentarzy:

  1. Piękne podarunki, ja również otrzymałam podobne od Gosi :)
    Wkrótce tez zaprezentuje je na blogu :) A przepis super, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nagrody u Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nagrody, a pączki wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pączusie super. Oczywiście najlepsze na "świeżo". :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że te drobiazgi choć troszkę przydadzą Ci się w karteczkowaniu. A pączki bardzo smakowicie wyglądają. Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu oczywiście, że się przydadzą. Może nie od razu, ale na pewno kiedyś je wykorzystam. :)

      Usuń
  5. gratuluję przepięknego prezentu i super pączusie

    OdpowiedzUsuń
  6. super, gratki, a paczusie wygladaja smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny upominek ,jestem pewna..że ogromnie Cię ucieszył :)
    Za pączkami nie przepadam ale przepis -rewelacja !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak się ucieszyłam. :) Moje ciało także nie przepada za pączkami, ale umysł i żołądek mówią co innego. :)

      Usuń
  8. Super prezent :-) Gratuluje :-)
    A mi sie az paczkow zachcialo tak smakowicie wygladaja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) I do dzieła z pączkami- przepis łatwy i szybki. :)

      Usuń