Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

2. Krótka rozprawa o mnie i historia krzyżyków

Złośliwość rzeczy martwych istnieje. :( Trzy dni zabierałam się za kolejny wpis, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie- jak nie brak sygnału to moja druga połówka bawiła się z antywirusem i brak możliwości połączenia się z internetem. Ale już jestem i biorę się za pisanie.
Mam 28 lat (jeszcze :)). Urodziłam się i mieszkam w Międzyrzecu Podlaskim- niewielkim mieście na Lubelszczyźnie. Moja przygoda z haftem rozpoczęła się w 5 klasie szkoły podstawowej, gdzie na lekcji techniki zaznajamialiśmy się z tą formą rękodzieła (zaczynałam od kanw z nadrukiem i haftu gobelinowego). Pierwszy był kotek, ale gdzieś mi się zapodział.
Ale mam inne obrazki z tych czasów- swoją drogą już osiągnęły pełnoletność. :)


20150315_210505

20150315_210530

A później była dłuuuuuuuuga przerwa. Gdy już pracowałam zachciało mi się coś wyszyć. Padło na konie. Piękne, ale niestety nie mogą doczekać się ukończenia.

20150315_210620

I znowu nic. Do dnia gdy odwiedziłam koleżankę, która długie lata spędziła we Włoszech i tam stworzyła mnóstwo prac, które zdobią jej mieszkanie. Chyba nie ma ściany, na której nie byłoby haftowanego obrazka (no chyba w łazience nic nie przyuważyłam, ale nie jestem pewna :)). No i zakochałam się po raz kolejny. Ale o tym później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz