Obserwatorzy

wtorek, 12 maja 2015

18. Sampler "Flower Garden"- odsłona 2

W końcu się zmobilizowałam i wyruszyłam do pasmanterii po brakujące dwa kolorki do samplera. Siedząc na zwolnieniu tak się rozleniwiłam, że najchętniej wcale bym nie wychodziła. Czasami nawet po zakupy do osiedlowego sklepiku za daleko. :)
Dzięki przymusowemu odpoczynkowi od pracy kolejna część samplera powstała stosunkowo szybko. Szczerze dosyć miałam tylko raz, gdy dostawałam oczopląsu przy kwiatkach, ale efekt końcowy wydaje mi się zadowalający. Cała resztę wyszywało się bardzo przyjemnie. Uwielbiam te kolory- takie żywe i nasycone. Wczoraj jeszcze okonturowanie na dobranoc, czekanie na poranne naturalne światło i kolejna odsłona samplera prezentuje się tak (przepraszam za jakość zdjęć, ale nie dorobiłam się jeszcze swojego aparatu i pstrykam telefonem).


Tak prezentuje się całość:

Czy u Was również taki przepiękny poranek- przepiękne słoneczko i bezchmurne niebo? Przypomniały mi się czasy z dzieciństwa, kiedy to w okresie wakacji wstawałam o 5 rano i podziwiałam piękne wschody słońca. :) Korzystam z terapii słonecznej na maxa, bo prognozy pogody na kolejne dni już nie napawają tak optymizmem. :)

6 komentarzy:

  1. Sampler jest cudny.....ach te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia tego nie oddają, ale kolory naprawdę są przecudowne. Na żywo bardzo cieszą oko.

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda, takie wiosenne i barwne! Dziękuję za udział w candy!

    Zapraszam na mój blog i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2015/05/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z przyjemnością będę Cię odwiedzać. :)

      Usuń