Obserwatorzy

poniedziałek, 18 maja 2015

19. Jestem, ale tak jakby mnie nie było. :) Kartka z tulipanem

Troszeczkę mnie nie było ostatnio, ale to nie znaczy, że nic nie robię. Nadal siedzę na dłuuugim wolnym (znaczy się L4, które niebawem się skończy) i codziennie staram się postawić chociaż kilka krzyżyków i oczywiście sprawdzam na bieżąco co dzieje się w blogosferze. :) Wygląda to następująco: dopóki mam naturalne światło wyszywam urodzinowy prezent dla mojej siostry i prawie, że nad nim płaczę (biel i mnóstwo odcieni beżu). Ale dzielnie idę naprzód, choć nadal nie wiem co z tego wyniknie. Natomiast po południu przy kolejnych intrygach z serialu "Wspaniałe stulecie" :) stawiam xxx na moim samplerze, aby niebawem odsłonić Wam kolejną jego część.

Chciałabym Wam także pokazać wspominaną już karteczkę, którą zrobiłam dla Justyny z bloga Pasje Justychy w podziękowaniu za nagrodę w jej candy. Miałam w zamiarze połączyć scrapbooking z haftem krzyżykowym, a wyszło to tak. Sami oceńcie.

Pochwalę się także moim organizerem mulinek i innych przyborów do xxx, które mój mężulek zrobił mi z pudełka po puzzlach. Moje zbiory są na razie ubogie, ale z miesiąca na miesiąc dokupuję kolejne kolorki.

Pozdrawiam i do zobaczenia :)

1 komentarz: